Geen contracten met zorgverzekeraars, keuzevrijheid!

In onze winkels krijgen we vaak de vraag of opmerking: ‘Maar u heeft geen contract’ of ‘Mijn zorgverzekeraar zegt dat ik ergens anders heen moet’ of ‘Ik krijg geen vergoeding bij jullie’ of ‘Waarom moet ik betalen voor mijn hoortoestel terwijl het elders gratis is’.

Nee, dat klopt en misschien lijkt dat niet direct “Goed Nieuws” voor u, maar wij zijn er blij mee! Jarenlang hadden wij contracten met zorgverzekeraars. Echter, met de door hen vastgestelde keuzes in hoortoestellen en de steeds verder verlaagde gecontracteerde prijzen konden wij de kwaliteit en service voor op maat gemaakte hooroplossingen niet meer bieden. Wij hebben ervoor gekozen om, ongeacht uw zorgverzekering, een voor u optimale oplossing te kunnen aanbieden. Dit neemt niet weg dat bij bepaalde keuzes er TOCH een VERGOEDING van uw zorgverzekering mogelijk is. U heeft als consument altijd het recht om zelf een leverancier te kiezen ook al is deze niet gecontracteerd door uw zorgverzekering. Als de door u gekozen oplossing binnen de keuzes van de zorgverzekeringen valt kunnen wij voor u een vergoeding regelen. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van uw verzekeringspolis. Wij verzorgen dit dan ook graag voor u!

Kortom, het is voor ons belangrijker om u kwaliteit en service te bieden, waarbij keuzevrijheid erg belangrijk is. Wij zijn er ook van overtuigd dat u hierdoor uiteindelijk de beste, voor u optimale, hooroplossing krijgt waarbij begeleiding na aanschaf
vanzelfsprekend is.