Onze werkwijze

“All Ears biedt u de mogelijkheid om zelf te kiezen welke, indien gewenst onzichtbare, hooroplossing voor u het meest geschikt is en welke voldoet aan uw eisen en levensstijl”

Allereerst maken wij graag kennis met diegene die aandacht rondom het gehoor behoeft, ook zijn kinderen bij ons welkom! We willen graag meer van u weten en een gehoortest afnemen indien dit nog niet gedaan is. We nemen hier uitgebreid de tijd voor zodat onze audiciens goed kunnen inventariseren waar uw behoeftes liggen op het gebied van horen. Dit kan bijvoorbeeld zijn; dat u de (klein)kinderen minder gaat verstaan, u het moeilijk vindt om in drukke ruimtes te verstaan, u niet meer optimaal kan genieten van muziek. Dit zijn zomaar een aantal voorbeelden die tijdens een intake gesprek met u aan bod kunnen komen. Op basis van deze inventarisatie zal de audicien met u een passend gehoortoestel (bijvoorbeeld de achter-het- oor Phonak Lumity of Paradise, Oticon More, in-het-oor Phonak virto paradise (titanium), Lyric of extra ondersteuning uitkiezen die u tijdens een volgende afspraak; de aanpassing aangepast worden en u deze gaat ervaren middels een proeftijd.

De aanpassing van het gehoorapparaat (en eventueel bijpassende accessoires)

Het is zover, de hoortoestellen zijn op maat voor u besteld en zullen op uw gehoorverlies en behoeftes worden ingesteld. U krijgt duidelijke uitleg en tips mee om de hoortoestellen op de juiste manier te dragen en te ervaren. Tijdens deze proefperiode volgen er een aantal controles gezien u zult moeten wenen aan het geluid. De audicien bekijkt dit wekelijks met u.

Controles

Tijdens de proefperiode gaat u ervaren dat de gehoortoestellen een toevoeging zullen zijn en uw kwaliteit van leven zal verbeteren. Uiteraard kan het ook zo zijn dat u en het gehoorapparaat geen match zijn. Dan kijken we naar een andere oplossing.

Eind controle

Als u volledig tevreden bent met de hoortoestellen en eventuele accessoires dan betaald u deze bij ons in de winkel. Indien u wenst gebruik te maken van vergoeding, dan kunt u zelf de nota indienen bij uw zorgverzekeraar. Let wel op, dit is alleen mogelijk bij specifieke gehoortoestellen die binnen uw categorie vallen.

Nazorg

Na de koop zult u de audicien nog regelmatig zien. Dit komt omdat uw levensstijl zal veranderen en wellicht uw gehoor ook. We vragen u dan ook minimaal 2x per jaar bij ons langs te komen voor een controle, in elk geval tijdens de garantie periode van 5 jaar, om uw gehoortoestellen na te laten kijken.

Tijdens deze 5 jaar biedt All Ears u een ontzorgpakket aan genaamd: Hoorzorgpakket. Hiermee bent u te allen tijde voorzien van schoonmaak middelen, batterijen (indien nodig) en reparaties.

Mocht u ook graag uw gehoorapparaat willen verzekeren, dan is dat ook zeker mogelijk. U kunt er hier meer over lezen of eventueel bespreken met de medewerkers van All Ears.

Klinkt dit u aangenaam, dan praten wij graag eens met u om te zien wat we voor u kunnen betekenen. Maak een afspraak.